Do strategického týmu Publicisu přišla Mai Bebjak
Na pozici seniorního stratéga skupiny Publicis Groupe nastoupila Mai Bebjak.
Na pozici seniorního stratéga skupiny Publicis Groupe nastoupila Mai Bebjak.
Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby
se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených
v nedobrovolné aukci.
Agentura Fragile rozšiřuje tým o klíčové strategické posty – novými
tvářemi jsou David Martinásek, Radek Pálka a Marek Halečka.
S novým rokem se mění i vlastnická struktura komunikační agentury
Konektor PR.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do vedení marketingu společnosti PSN nastupuje Natálie Bartošová.
V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá
případem zmizelých kávových kapslí.
Základní předplatné služby Voyo vzroste na Slovensku o dvě eura
měsíčně. Navýšení ceny za předplatné Voya se očekává také
v Česku.
Druhý díl seriálu Limity udržel pozici nejsledovanějšího nedělního
pořadu po 20:00. Také druhý díl sledovalo více než milion diváků (15+).
Nad milionem ale byla i Policie Modrava a její odstup od vedoucího pořadu
nebyl velký.
Přihlášky do nového ročníku Zlatého středníku je možné podávat do
31. března.
Za novou značkou MG Nutrition stojí nutriční terapeutka Markéta
Gajdošová, prvními produkty jsou proteinové tyčinky.