Všechnopárty zůstává na čele pátečního večera
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla v divácké
skupině 15+ Všechnopárty. Následoval seriál Děcko. V 15–54 sledovalo
nejvíce diváků Harryho Pottera.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla v divácké
skupině 15+ Všechnopárty. Následoval seriál Děcko. V 15–54 sledovalo
nejvíce diváků Harryho Pottera.
BBC World Service oznámila plán úspor ve výši 6 milionů liber pro
příští finanční rok. Opatření zahrnují zrušení přibližně
130 pracovních pozic ve Velké Británii i v zahraničí.
AG Foods ve spolupráci s designérským studiem Dynamo Design přichází
s novou vizuální identitou.
V letošním roce plánuje Ikea otevřít další plánovací studio, zaměří
se na udržitelnost a uvede službu Kompass pro navigaci v rámci obchodu.
Do portfolia nealkoholických sektů a vín přidává společnost Bohemia Sekt
také nealkoholický míchaný nápoj. Uvedla Mionetto Aperitivo nealkoholické.
Novým CEO digitální agentury SiteOne je Jan Vojta. Dosavadní ředitel Jan
Bezděk zůstává nadále majitelem a strategickým konzultantem.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině starší 15 let zůstává Komisařka Florence. Následuje seriál
Kamarádi a poté Jedna rodina. Tento seriál sledují nejvíce
diváci 15–54.
Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard.
Šéfkuchař Gordona Ramsay ukazuje v kampani značky Rama, jak „povýšit
domácí vaření a pečení na novou úroveň".
# Aktuality # Audio # TV & video
Projekt RH 300 Cross se podle mediazastupitelství Radiohouse setkal se zájmem
klientů a přilákal nové zadavatele do rádiové reklamy i HbbTV.