Čtvrteční večer pro seriály Kamarádi a Jedna rodina
Seriál Kamarádi zůstává nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00
v divácké skupině starší 15 let. Následuje Jedna rodina, která stále
drží prvenství ve skupině 15–54.
Seriál Kamarádi zůstává nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00
v divácké skupině starší 15 let. Následuje Jedna rodina, která stále
drží prvenství ve skupině 15–54.
Albert jmenuje nového generálního ředitele, bude jím Petr Pavlík. Jesper
Lauridsen plně přebírá vedení Ahold Delhaize pro střední a jihovýchodní
Evropu.
Novou Account Directorkou PR agentury Stance Communications se stala Kristýna
Dolejšová.
Na devíti trzích startuje Obi svou letošní jarní kampaň s heslem „Jsme
nezastavitelní“.
Puma ve své nové globální kampani „Go Wild“ ukazuje běžce
v momentech, kdy se rozhodnou stávající situaci vyměnit za pocit radosti
z pohybu.
Novou tiskovou mluvčí finančního domu Uniqa se stává Veronika Hešíková.
Asociace komerčních televizí (AKTV) uzavřela novou dohodu o narovnání se
službami Přehraj.to a Datoid. Provozovatelé těchto služeb se zavázali
spolupracovat s členy AKTV a zamezit nelegálnímu sdílení
chráněných děl.
Unilever zakládá The Magnum Ice Cream Company, jež zastřeší zmrzlinové
značky jako Algida, Magnum, Ben & Jerry, Míša či Lednáček.
# Aktuality # Retail # Marketing
Green Butik, zaměřující se na ekologicky šetrné oblečení, mění po
10 letech svou vizuální identitu. Otevřel již čtvrtou prodejnu a plánuje
expanzi do Polska.
V divácké skupině starší 15 let se seriál Hrdina dostal po 20. hodině
na první místo sledovanosti. Následují Extrémní proměny, které jsou
zároveň nejsledovanější ve skupině 15–54.