Direct sjednocuje všechny firmy pod jednotnou identitu
Direct Group mění loga všech svých firem a představuje se jako jednotná
skupina s novým jménem i vizuální identitou.
Direct Group mění loga všech svých firem a představuje se jako jednotná
skupina s novým jménem i vizuální identitou.
Redakce zpravodajství a publicistiky České televize se distancovala od
posledních kroků a vyjádření generálního ředitele Jana Součka.
Seriál Specialisté zůstává s téměř milionem diváků starších 15 let
nejsledovanějším pořadem pondělního večera a i celého dne. Následují
Případy 1. oddělení, které jsou zároveň nejsledovanějším pořadem
v 15–54.
České kreativce budou v porotě na letošním festivalu Golden Drum
zastupovat Nikola Foktová a Aleš Brichta.
Při příležitosti 20. výročí vysílání stanice CS Film připravila
speciální program, který přinese snímky minulých dekád, ale i novější
porevoluční filmovou tvorbu.
Lidl se rozhodl přestěhovat svou outletovou prodejnu. V létě se
z pražských Štěrbohol přemístí na Moravu.
Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem
zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti
letech.
Televize Prima odvysílala první díl svého nového nedělního
publicistického pořadu Souvislosti.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera byl i po druhém odvysílání
seriál Vraždy v kraji. Sledovalo ho téměř 1,2 mil. diváků starších
15 let. Šlo zároveň o nejlepší výsledek večera.
V poslední době se bylo v obchodním centru Westfield Chodov otevřeno více
než deset nových prodejen.