První data: AI Overviews se teď v Česku zobrazují u 10 % dotazů
Nová funkce ve vyhledávači společnosti Google s názvem AI Overviews
(přehledy od AI) začala ovlivňovat, jak se lidé dostávají k informacím.
Nová funkce ve vyhledávači společnosti Google s názvem AI Overviews
(přehledy od AI) začala ovlivňovat, jak se lidé dostávají k informacím.
Uživatelské dotazy v online vyhledávání se díky AI stávají
komplexnějšími a delšími. Odpovědi generované AI jim zase poskytují
širší kontext. To vytváří nové prostředí pro tvorbu i cílení reklamy
ve vyhledávání. Je to jedna ze změn, které do digitálního marketingu
přicházejí s rozšířením pokročilých nástrojů umělé inteligence.
Popularita umělé inteligence v České republice roste. Dnes ji využívá
už 60 % populace.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Google v úterý večer oznámil řadu produktových novinek. Spojuje je
nejnovější generace umělé inteligence Gemini.
Novou kampaň připravila platforma eToro prostřednictvím technologie Veo2 od
Google DeepMind.
Populární jazykový model představil nové funkce, které z něho mohou
udělat významného hráče na poli on-line nakupování.
Netflix mění poprvé po více než dekádě vzhled své domovské obrazovky na
televizích.