WPP Media pokračuje v restrukturalizaci, ukončí ji letos
Restrukturalizace WPP Media pokračuje. Klíčové změny mají být hotové do
konce roku.
Restrukturalizace WPP Media pokračuje. Klíčové změny mají být hotové do
konce roku.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a
neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
YouTube se z pozice „doplnku k televizi“ posunul do role stěžejní
videoplatformy s přímým obchodním dopadem, zaznělo na konferenci Google
Marketing Live.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
Do konce příštího měsíce, konkrétně do 28. června, musí operátoři
placených služeb, ale také videoték výrazně zlepšit přístup ke svému
obsahu. Vstříc mají vyjít jak sluchově, tak i zrakově postiženým.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé
inteligence.