# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Počet deepfake útoků v Evropě významně vzrostl
Počet kybernetických útoků prostřednictvím tzv. deepfakes se v loňském
roce ve světě zvýšil na desetinásobek.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Počet kybernetických útoků prostřednictvím tzv. deepfakes se v loňském
roce ve světě zvýšil na desetinásobek.
Umělá inteligence, hyperpersonalizace, premiumizace i potřeba inovací
v oblasti udržitelnosti, to jsou marketingové trendy pro letošní rok.
Méně zpravodajství a reklamy, více soukromého chatování a k tomu
i povídání s robotem. Sítě experimentují s obchodními modely a novým
typem obsahu, pokračovat v tom budou i v roce 2024.
Čedok po vánočních svátcích spouští druhou část zimní kampaně,
kterou podporuje prodej last minute zájezdů do exotických destinací.
Rok 2023 se nesl v přetrvávající ekonomické krizi. Cenotvorba se stala
klíčová, nicméně od udržitelnosti se i přesto neustoupilo.
Některé činnosti umělá inteligence nepřevzala ani u firem, které se na
její využití zaměřují, ukazuje příběh společnosti Filuta AI.
Platformám v Česku povládne Facebook, poroste TikTok. Při tvorbě obsahu by
to firmy s využíváním umělé inteligence neměly přehánět, píše ve
výhledu trendů pro komunikaci firem na sociálních sítích v roce
2024 Vítězslav Klement.
# Internet & Mobil # Tisk # Aktuality
Axel Springer se dohodl na spolupráci s firmou OpenAI, po AP jde o druhou
významnou zpravodajskou instituci.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Textovou umělá inteligenci otestovalo více Čechů než AI pro tvorbu
obrázků a videí.
Bezrealitky nechaly vizuály pro vánoční kampaň vybrat umělou inteligenci.
Komunikací se zaměří na cizince v Česku.