Výzkum: Většina české populace neví, co je deepfake
Téměř tři pětiny respondentů poslední vlny průzkumu CEDMO Trends
nedokázaly správně určit, co znamená „deepfake”.
Téměř tři pětiny respondentů poslední vlny průzkumu CEDMO Trends
nedokázaly správně určit, co znamená „deepfake”.
Cestovatelské marketplace Worldee zaznamenalo loni 400% růst obratu na
celkových 41,2 milionů korun. Pomohlo jí k tomu i spolupráce
s influencery.
StreamBee představuje systém pro vývojáře her a jejich marketing. Propojí
je na základě algoritmu AI s vhodnými influencery.
Seznam.cz rozšiřuje využití syntetických hlasů v rádiovém vysílání
i pro audio texty svých obsahových webů.
Josef Šlerka na několika příkladech ukazuje, že generativní AI nemusí
být nepřítelem novináře, ale naopak jeho spojencem.
Nový evropský report ukázal, že velké sociální platformy dělají
v oblasti ověřování faktů ještě méně, než jsme si mysleli.
Fact-checking přitom svůj smysl rozhodně má, ale je třeba do něj
investovat a dělat ho pořádně, píše Peter Jančárik ze Seznam.cz.
Český rozhlas přijal nová pravidla pro používání umělé inteligence.
Zdůrazňují efektivitu a etické a kvalitativní standardy
novinářské práce.
JenPráce.cz spouští pro inzerující firmy novou službu v podobě video
inzerátů vytvořených s pomocí umělé inteligence.
Obrat společnosti DoDo v loňském roce přesáhl hranici 1,5 miliardy korun,
zboží rozváží v 88 městech v šesti zemích.
Podle agentury Grayling letošní rok ovlivní pět klíčových trendů, mezi
něž se řadí umělá inteligence, udržitelnost a více uvěřitelnosti.