Gorenje si na strategii a sociální sítě vybírá C3 Prague
C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky
Gorenje.
C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky
Gorenje.
Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu
konkurenční společnosti Kantar Media.
Tým FMCG v agentuře Topic PR se rozšiřuje, přichází do něj Jana Klapka
Rechlíková.
Nová komunikační agentura Obnovitelně.PRO, kterou řídí Jenda Žáček, se
zaměří na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.
Na pozici Strategy Director do agentury Triad Prague přichází Matúš Ficko.
Asociace komunikačních agentur (AKA) zvolila na své podzimní valné hromadě
opětovně do svého čela za prezidentku Petru Jankovičovou. Schválila
rozpočet a klíčová témata a projekty na další rok.
Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu
přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia
Anastasia Sochneva.
Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů
umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to
společný výzkum asociací AKA a APRA.
Na pozici Strategy Director v agentuře Marketup nastupuje Kristián
Hloušek.
Módní řetězec C&A zkouší spolupráci s influencery. Volí k tomu
agenturu WOO.