Do social media týmu Publicisu přichází Klára Chalupecká
Tým konzultantů na sociální média Publicis Groupe se rozšiřuje o Kláru
Chalupeckou.
Tým konzultantů na sociální média Publicis Groupe se rozšiřuje o Kláru
Chalupeckou.
B&T zakládá novou agenturu ProfitRoll, jež se zaměřuje na expanzi
českých značek a e-shopů na mezinárodní marketplaces.
Analytická, marketingová a na cloudovou technologii orientovaná agentura
TRKKN je čtvrtou agenturou Omnicom Media Group na českém trhu.
Přes 50 % dotázaných v průzkumu AKA si myslí, že se fungování tendrů
se zhoršilo. Počet výběrových řízení roste.
Do seniorní role byla v rámci české pobočky Graylingu povýšena Martina
Dvořáková. Na starosti má korporátní klienty z oblasti e-commerce a
zdravotnictví.
Skupina WPP spojuje své dvě agentury Wunderman Thompson a VMLY&R. Od
1. ledna budou vystupovat pod značkou VML.
Mezinárodní aliance CEEDA umožňuje svým členům jezdit na krátké
výměnné pobyty. Jejich přínosy popisují zaměstnanci agentury Effectix.
Shopsys kupuje 100 % podíl v agentuře Sounds Good. Společně nabízí
tvorbu středních a velkých e-shopů na míru.
Jan Fischer nastupuje jako nový CEO skupiny Katz83. Tomáš Jirsa se zaměří
na strategické směřování a budování byznysu.
Klarna si pro komunikaci na českém trhu zvolila agenturu Rubikon PR.