Do Insighters přichází Šeborová, povede byznysový tým
Do agentury Insighters nastoupila Pavla Šeborová, jež nově řídí
byznysový tým.
Do agentury Insighters nastoupila Pavla Šeborová, jež nově řídí
byznysový tým.
PR agenturu Topic PR převzal zakladatel Karel Pluhař, který odkoupil 50%
podíl od komunikační skupiny Near & Dear.
Unilever si na zajištění korporátní komunikace pro svou českou a
slovenskou pobočku vybírá agenturu Pepr Consulting.
Dentsu během posledního dubnového víkendu otevře své brány studentům
marketingových oborů.
Asociace komunikačních agentur (AKA) se rozšířila v digitální sekci
o dva nové členy.
Asociace Public Relations (APRA) odstartovala novou vlnu certifikací podle
mezinárodního standardu CMS IV.
Agentura Effectix buduje skupinu, jejíž součástí bude i nákup médií
nebo servisování při základní e-shopy.
Český závod Spartan nově spolupracuje v oblasti PR komunikace s agenturou
Konektor.
Developerská společnost JRD si ke spolupráci vybrala marketingovou agenturu
Visibility. Představila také nové logo od studia Najbrt.
A 11 Group, pod kterou patří tituly Náš region nebo televize A 11, kupuje
podíl v marketingové agentuře Influence Lab.