Pro život bez cookies třetích stran nedělají značky dost
V českém prostředí se stále zaostává v monetizaci reklamního prostoru
bez cookies, myslí si Jochen Schlosser ze společnosti Adform.
V českém prostředí se stále zaostává v monetizaci reklamního prostoru
bez cookies, myslí si Jochen Schlosser ze společnosti Adform.
Obrat Adformu v loňském roce dosáhl úrovně 74,3 milionů euro. Zisk
navýšil o 9,6 mil. euro.
O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci
společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nová segmentace má pomoci zasáhnout uživatele s určitým záměrem, který
vychází z chování uživatele za posledních 21 dní.
V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti
cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler
z Adformu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Lidé
Michael Štádler se stal country manažerem pro Českou republiku a Slovensko
v Adformu.