Actimel cílí na dětské snídaně, podporuje limitku Marvel

Actimel se chce stát zábavnou součástí dětských snídaní, komunikačně podporuje limitovanou edici s potiskem hrdinů Marvel.

/media/26090/actimelkids_marvel

Fullscreen Sdílet

/media/26090/actimelkids_marvel

Fullscreen Sdílet

Značka Actimel z portfolia společnosti Danone se chce stát zábavnou součástí dětských snídaní. Za tímto účelem uvedla na trh limitovanou edici lahviček Actimel Kids s potiskem hrdinů Marvel.

Limitovaná edice je k dostání všude, kde bývají běžně dostupné výrobky Actimel Kids, tzn. ve většině českých supermarketů a hypermarketů i u online prodejců. V prodeji bude do listopadu letošního roku. 

Na lahvičku s potiskem hrdinů Marvel upozorňuje značka komunikačně kampaní na sociálních sítích a v místě prodeje. 

-stk- 

# kampaň # Danone # limitovaná edice # Actimel # Marvel # Actimel Kids

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.