Autor textu MediaGuru
Skoro sedmdesát procent zadavatelů reklamy na internetu připouští
pochybnosti o tom, že skutečně dostávají to, za co si zaplatí. Toto
procento narůstá na 75% ve Velké Británii a 78% v USA.
Navíc, více než 68% ze tří tisíc B2B a B2C profesionálů z reklamy "neví" zda mohou důvěřovat profilům návštěvnosti či návštěvníků proklamovaných vlastníky online médií.
Poslední data z výzkumu Global Marketing Effectiveness Report 2007 společnosti Fournaise Marketing Group tak zajímavě ilustruje vývoj kolem internetové reklamy.
Velmi zajímavé jsou i nejčastější pochybnosti týkající se důvěryhodnosti a spolehlivosti dat:
"Jeden z hlavních důvodů je fakt, že zadavatelé ve skutečnosti opravdu nedostávají to, za co zaplatili." Uvedl to CEO společnosti Fournaise Marketing Group pan Jerome Fontaine. "Více jak 70% online kampaní, které auditujeme na všech platformách internetové reklamy (bannery, e-maily, placené výsledky vyhledávání, sponzorované odkazy, rich media a sponzoringy) nedodá slíbené objemy reklamy. Z milionu zaplacených impresí se vyklube jen osm set tisíc dodaných, případně zaplatíte za e-maily dodané 10.000 adresám v databázi, ale ve skutečnosti e-maliy dojdou jen na 7.000 aktivních adres."
"Rozdíl mezi tím, co dodavatelé internetové reklamy slibují a tím co dodávají začíná v dlouhodobém horizontu vrhat stín na důvěryhodnost celého online odvětví." Komentuje hrozby pan Jerome Fontaine.
Více informací na výše uvedeném odkazu.
Autor textu MediaGuru