Češi hledají informace nejvíce na internetu, poté v televizi
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální
sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální
sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.
Na českém internetu je podle projektu Mapa médií od NFNZ až
1400 obsahových webů. Velká konkurence na malém trhu, který stále stojí
převážně na příjmech z reklamy, způsobuje pro budoucnost online médií
extrémní tlak, popisuje Josef Šlerka.
Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých
uživatelů.
Generální ředitel České televize Jan Souček zatím neoznámil, jaký
pořad nahradí zrušený pořad 168 hodin. Radu ČT ve středu ale informoval
o tom, že ČT vyvíjí několik nových formátů
v publicistickém žánru.
Informace o vývoji počasí a hrozících záplav vyhledávaly na
zpravodajských stanicích miliony lidí. Nejsledovanějším kanálem se stala
zpravodajská ČT24. Od středy do neděle vidělo alespoň tři minuty
vysílání ČT24 přes 4 miliony diváků.
Šéfredaktorkou zpravodajství Rádia Prostor je Magdalena Korcová
Online zpravodajské zdroje jsou ve Spojeném království stejně využívané
jako televizní zprávy, které oproti loňsku poklesly. Televizní a
rozhlasové zprávy jsou však stále důvěryhodnější, ukazuje nová zpráva
regulátora Ofcom. Všímá si také rostoucí síly YouTube jako informačního
zdroje.
CNN Prima News zahájila od pondělí 2. září speciální vysílání
k volbám do krajských zastupitelstev a třetiny Senátu.