Unikátnost se značkám vyplácí. Kterým se to v Česku daří?
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
S levnějšími headsety se o virtuální realitu více zajímají značky.
V Česku přitom existuje dost ambiciózních hráčů, kteří se jí
zabývají.
Značky působící v Česku stále Instagram nevyužívají tolik jako ve
světě, ukazuje srovnání společnosti Socialbakers.
Apple AirPods, Netflix, Disney, Spotify, to jsou značky, které během pandemie
zaznamenaly největší nárůst popularity u generace Z.
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.