# Aktuality # Retail # Marketing
Praha letos očekává rekordní počet luxusních obchodů
V letošním roce by v Praze měl přibýt rekordní počet nových luxusních
obchodů.
# Aktuality # Retail # Marketing
V letošním roce by v Praze měl přibýt rekordní počet nových luxusních
obchodů.
Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových
značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth.
Pro úspěšný obsah je klíčová autenticita, přizpůsobení tomu, co
chtějí lidé nebo také kulturní kontext. Důležité je také budovat
osobní brand, zaznělo na Brand & Content conference.
Zalando uvádí na trh novou funkci, která zákazníkům doporučí velikost na
základně jejich tělesných měr pomocí dvou fotografií.
Kromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos
zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo
kyberbezpečnost.
Sportovní sponzoring by měl být vnímán jako investice. Aby se však
vyplatila, musí být autentický a musí ho řídit profesionálové a
odborníci na dané odvětví.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Lhaní a podvádění firem Češi neodpouštějí. Faulem je i arogantní
chování nebo neochota.
Lidem v České republice záleží na tom, jak se firmy zapojují do pomoci
válkou postižené Ukrajině, ale chlubit by se tím příliš neměly, ukazuje
výzkum Havas Prague.