Generace alfa dá v reklamě méně na celebrity a sportovce
Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu.
Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.
Technická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu.
Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.
Vodafone se poprvé světu představil před 40 lety, na českém trhu působí
18 let.
Smetanovo-tvarohový krém z Přibyslavi na Vysočině Pribináček tento rok
slaví 70. narozeniny.
Vítěze spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší
novinka 2024 vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services.
Celkem bylo oceněno 66 produktů.
Po téměř šesti letech odešel dosavadní ředitel značky a marketingové
komunikace T-Mobile Ladislav Báča. Zastupuje ho Iva Menclová.
Značka Amundsen se vrací s letní limitovanou edicí Amundsen Summer Edition, jejíž etiketu navrhla umělá inteligence. „Zatímco minulý rok jsme se soustředili na pohodové léto, letos spotřebitele skrze nový slogan vyzýváme ke sběru nezapomenutelných zážitků. Hravá etiketa naší letní limitky sklidila v minulém roce mnoho pozitivních ohlasů, rozhodli jsme se k ní proto vrátit i letos. Etiketu pro nás před rokem navrhla umělá inteligence a my se tak stali jednou z prvních tuzemských společností, která se rozhodla využít potenciál AI naplno,“ uvedla Soňa Horváthová, Senior Brand Manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov. Limitovaná edice Amundsen Summer Edition bude v Česku k dostání v lahvích o objemu 0,5l a v prodeji je od května. -mav-
Výrobce Sunaru, společnost Hero, uvádí novou značku Goodies v segmentu
svačinek pro předškoláky.
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod
Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má
být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu
nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming.
Značka Ton představuje novou vizuální identitu: z loga mizí židle,
přichází kruh.