# Marketing # Retail # Aktuality
Kinoko vstupuje na Slovensko, dalším prodejnám se nebrání
Rok od založení se česká značka sportovního oblečení Kinoko, za kterou
stojí Antonín Kokeš, rozhodla expandovat.
# Marketing # Retail # Aktuality
Rok od založení se česká značka sportovního oblečení Kinoko, za kterou
stojí Antonín Kokeš, rozhodla expandovat.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Bagind aspiruje letos na 100 tisíc prodaných ručně vyráběných kožených
batohů, tašek či kabelek. Zároveň spouští kampaň na HitHitu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal
Josef Jalůvka.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Oděvní značka By Luci spoléhá na sociální sítě. Díky nim dosáhla jen
za první kvartál na obrat ve výši 4,5 mil. korun.
V dubnu byla na trh uvedena nová česká značka spodního prádla. První
kolekci vytvořila Petra Ptáčková.
SEAT stále více důvěřuje své značce Cupra, kterou na trh uvedla před
třemi lety. Chce, aby tvořila 10% podíl na objemu prodeje.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nespresso má v Praze další butik. Po Pařížské a Smíchově je nyní
i v Metropoli Zličín.
Marketing start-upům problém většinou nedělá, práce se značkou však
ano, přitom je to podmínka k jejich úspěchu.
Nová strategie značky Volkswagen se opírá o uhlíkovou neutrality a
technologie.