# Aktuality # Marketing # Lidé
Globální značku KKCG i Sazka Group vede Pavel Turek
Na pozici Chief Officer of CSR & Global Brand pro skupinu KKCG a Sazka Group
nastupuje Pavel Turek.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Officer of CSR & Global Brand pro skupinu KKCG a Sazka Group
nastupuje Pavel Turek.
Dodavatelem je česká firma Jordi´s. Čokolády jsou výhradně k dostání
v e-shopu rodinného pivovaru.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici vedoucí prodeje za oblast Dealerská síť a značky ve Volkswagen
Financial Services nastoupila od 1. září Martina Blatnická.
Jak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na
kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura
Behavio Labs.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Za první polovinu letošního roku vstoupilo či vstoupí na český trh celkem
devět maloobchodních značek. Další přijdou v druhém pololetí.
Z globálních značek zaznamenaly největší penetraci dezinfekční a
čisticí prostředky Dettol. Nejsilnější FMCG značkou zůstává Coca-Cola.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
O emocích v reklamě se diskutovalo na letošní konferenci Communication
Summit.