Příběh jednoho rebrandingu: Od I love hummus k Beavia
Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že
název jí začal být příliš těsný.
Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že
název jí začal být příliš těsný.
Jaromír Jágr představil prostřednictvím Facebooku svou značku JJ68.
Prodává ji na vlastním e-shopu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík představuje další privátní značku. Pod názvem Sutcha bude
nabízet vyzrálé hovězí steaky.
Manifesto přichází s vlastní značkou baru Soot. Plánuje, že bude
fungovat i mimo restaurační koncepty.
Jaké změny v chování spotřebitelů a postojů veřejnosti k aktivitám
značek přinesla válka na Ukrajině, zkoumal výzkum Mediabrands v zemích
střední Evropy (CEE) a v Pobaltí.
Concept otevírá v Olomouci v obchodním centru Haná první značkovou
prodejnu.
Ode dne, kdy ruská vojska vstoupila na Ukrajinu, se mnoho značek rozhodlo
stáhnout z Ruska, pozastavit činnost či omezit investice.
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo
v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme
o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel
Mlékárny Hlinsko.
Novou ambasadorkou značky Porsche se stala vítězka US Open Emma Raducanu.
Kvůli ruské invazi a uvalených sankcí odcházejí z ruského trhu
globální značky.