Do Česka vstoupilo letos 16 značek, mezi nimi Woolworth či Blukids
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český maloobchodní trh přivítá v druhém pololetí letošního roku mnoho
známých značek.
Pražskému publiku se představil Marcus Collins, autor publikace For the
Culture, ve které tvrdí, že nejsilnějším nástrojem k ovlivňování
lidského chování je skutečné kulturní zapojení.
Téma letošní komference Communication Summit zní: Proč mají věřit
právě vám?!
Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než
9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
Marcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či
Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu.
Jakých nejčastějších chyb se dopouštějí malé značky, když chtějí
prorazit? Na setkání Kafe a marketing o nich mluvil Vojtěch Prokeš
z Behavia.
Podle Brand Performance Indexu, který měří výkonnost značek, si
v segmentu auto-moto dobře vedou značky Škoda, Tesla a Mitsubishi.