Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech
týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci
Vyspělé Česko.
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech
týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci
Vyspělé Česko.
První českou konferenci na téma nákladů, které firmám i celé
společnosti vznikají jako důsledek příliš pomalé reakce na transformaci
ekonomiky, uspořádala byznysová platforma Změna k lepšímu.
Řada firem stále čeká na to, co na poli udržitelnosti vykoná stát. Jeho
role ale vzbuzuje největší otazníky, a tak ji ve většině přebírají
banky, říká Eva Bučová, která vystoupí na Konferenci Rok Změny.
Pro marketéry je stále obtížnější vyhnout se pasti zvané greenwashing.
Na co všechno si mají marketéři dávat pozor, shrnul webinář, jehož
závěry i záznam přinášíme.
Udržitelností se zabývá 83 % firem v České republice a v těch
firmách, kde se neřeší, ji 90 % respondentů řešit chce. Vyplývá to
z průzkumu firemní udržitelnosti v Česku Udržitelný byznys
2023. Výsledky průzkumu si můžete prohlédnout v interaktivní prezentaci
níže. Listování zahájíte najetím myši na tlačítko „Vstoupit do
reportu".
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Výsledky z průzkumu napříč firmami v České republice Udržitelný
byznys 2023 přináší iniciativa Změna k lepšímu.
Iniciativa Evropské komise Green Deal je českou populací vnímána spíš
negativně, přestože kroky k šetrnějšímu způsobu života podporuje
většina Čechů, ukazuje průzkum Omnicom Media Group.