Zlatý středník zveřejnil seznam prací na shortlistu
Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se
176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a
oborových kategoriích.
Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se
176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a
oborových kategoriích.
Termín pro podání přihlášek do soutěže Zlatý středník se prodlužuje
do 14. dubna 2022.
Letošní ročník soutěže Zlatý středník odstartoval. Přihlášky lze
podávat do 31. března.
Zlatý středník vyhlásil vítěze. Osobností PR se stala Simona Kijonková,
talentem Jakub Splavec a agenturou This is Locco ze Slovenska.
Celkem 169 projektů se dostalo do finále letošního ročníku soutěže
Zlatý středník.
Při uvádění nového sektu nebo čokolády online tiskovka neumožní
autentický zážitek, říká Petr Engliš z PEPR Consulting o online
nástrojích v PR.
Předsedou Výkonného výboru zůstává Pavel Vlček, místopředsedkyní je
nově Patricie Šedivá.
Letošní 19. ročník soutěže Zlatý středník eviduje 490 přihlášek.
Novinkou bude hodnocení pohledem top managementu.