Novinky ESG: Co přineslo první čtvrtletí 2024
Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního
čtvrtletí roku 2024.
Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního
čtvrtletí roku 2024.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Greenpeace nasadil dvě kampaně za ochranu lesů a oceánů ve spolupráci
s českými umělci a umělkyněmi.
Doposud se povinnost reportingu ESG týkala zhruba 25 firem v Česku.
Nastává ale období, kdy bude povinná pro přibližně dva tisíce firem.
Rodinný pivovar Bernard pokračuje ve svém ohleduplném přístupu
k životnímu prostředí. Z reklamních plachet svých dřívějších
kampaní vytvořil stovky termotašek na nápoje.
Kokoza představila novou kampaň a videospot, který podporuje uzavřený
cyklus jídla v gastroprovozech. V kampani vyzývá ke kompostování a
udržitelnému provozu.
Iniciativa Evropské komise Green Deal je českou populací vnímána spíš
negativně, přestože kroky k šetrnějšímu způsobu života podporuje
většina Čechů, ukazuje průzkum Omnicom Media Group.
# Aktuality # Internet & Mobil
DPD spouští interaktivní webovou stránku, kde se lidé dozví, jaká je
kvalita ovzduší v Praze, ta se stala 12. městem v Evropě ze současných
15, kde tento program funguje.
Radegast pokračuje ve svých aktivitách za udržení vody v krajině,
v Beskydech instaloval ledovou sochu.