Zisky a ztráty slovenských médií v roce 2020
Trh v prvním pandemickém roce klesal, slovenským médiím se ale dařilo
zvyšovat zisky. Jedničkou zůstává Markíza-Slovakia.
Trh v prvním pandemickém roce klesal, slovenským médiím se ale dařilo
zvyšovat zisky. Jedničkou zůstává Markíza-Slovakia.
Celkové výnosy stouply o čtyři miliony na 2,299 miliardy korun.
Provozovatel sportovních televizních kanálů O2 TV zůstal v loňském roce
v zisku přes 26 mil. Kč, kvůli pandemii se ale snížil.
Také v loňském roce se dařilo tuzemské internetové jedničce navýšit
tržby. Zvýšil se i hrubý zisk.
Česká retailová a marketingová firma Authentica Group udržela zisk
i v pandemickém roce.
Televizní skupina Nova navýšila v roce 2020 čistý zisk na 865 mil. Kč,
tržby se meziročně mírně snížily o čtyři procenta.
Pandemie covid-19 se odrazila na hospodaření společnosti PNS v roce 2020,
pro letošní rok očekává zlepšení.
Pandemie covid-19 poznamenala Rádio Impuls meziročním snížením tržeb,
výsledek hospodaření byl ale o něco lepší než v roce 2019.