Seriál ZOO přinesl 224 epizod, sledovalo ho 1,1 mil. diváků
Průměrně každou epizodu seriálu ZOO, který od ledna roku 2022 vysílala
TV Prima, sledovalo 1,01 mil. lidí (15+).
Průměrně každou epizodu seriálu ZOO, který od ledna roku 2022 vysílala
TV Prima, sledovalo 1,01 mil. lidí (15+).
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky
Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Od svého uvedení na platformě Prima+ zaznamenal seriál Sedm schodů k moci,
který se v uplynulých týdnech objevil i v lineárním vysílání,
1,9 mil. video zhlédnutí.
Seznam.cz spustil kampaň na tmu, která testovala míru pozornosti uživatelů
na Stream.cz a YouTube.
# Aktuality # Internet & Mobil
Videoportál Stream loni navýšil počet zhlédnutí na půl miliardy, což je
v meziročním srovnání nárůst o 58 %.
# Aktuality # Internet & Mobil
Videa z osvětové minisérie „Korupční imunologie" zatím vidělo na
320 tisíc uživatelů sociálních sítí.
Počet video zhlédnutí na českém internetu i čas sledování online videa
loni vzrostly. Nejsilnějšími provozovateli podle těchto ukazatelů jsou
Seznam a FTV Prima.