Česká televize obměnila grafiku, nasadila ženské hlasy
Začátek nové sezóny odstartovala Česká televize také částečnou
proměnou své vizuální identity.
Začátek nové sezóny odstartovala Česká televize také částečnou
proměnou své vizuální identity.
Nabídka bezplatných sportovních kanálů z kategorie FAST se českým
fanouškům opět rozšířila.
V nabídce O2 TV se v uplynulých dnech objevila nová tematická stanice
Story4, kterou doposud nabízela klientům pouze satelitní televize Skylink,
respektive zpřízněná platforma freeSAT. Operátor ji zařadil ve
standardním rozlišení.
Nová stanice Story4, která je v Česku v lokalizované podobě dostupná
exkluzivně zatím pouze v nabídce Canal+, má nabízet divákům „kvalitní
evropskou produkci a být alternativou k hollywoodskému obsahu na komerčních
kanálech".
V kampani #ChooseWomen bylo zatím nominováno zhruba 100 podnikatelek a přes
sociální sítě osloveno přes 23 tisíc lidí.