Recma: Titul Dominant drží Knowlimits, následují OMD a Zenith
Žebříček Recma vydaný v březnu 2025 analyzuje výkony mediálních
agentur v několika různých kritériích, rozdělených na základní
hodnotící oblasti Vitality a Structure.
Žebříček Recma vydaný v březnu 2025 analyzuje výkony mediálních
agentur v několika různých kritériích, rozdělených na základní
hodnotící oblasti Vitality a Structure.
Hobby market Obi změnil na svém mateřském trhu mediální agenturu.
V České republice pokrařčuje ve spolupráci s agenturou S.E.N.
Zenith předpovídá, že sociální média budou v letech 2021 až
2024 nejrychleji rostoucím reklamním mediálním kanálem a v příštím
roce těsně překonají reklamní investice do TV.
Letošní růst globálních výdajů na reklamu bude pode nových odhadů
výraznější, než se ještě v průběhu roku očekávalo.
Zotavování reklamních investic do médií předpovídají pro letošní rok
agentury. Ve srovnání s rokem 2020 by mělo dojít k navýšení
v řádech jednotek procent.
Agentura Zenith v novém odhadu vývoje globálních reklamních investic
zmírnila pokles, který predikovala v letošním létě.
Slovenský e-shop Dedoles komunikuje podzimní kampaní nabídku spodního
prádla.
Komunikační skupina Publicis Groupe se přestěhovala do nových kanceláří
ve čtvrti Dock na Praze 8.