„Sex prodává". Jak se v reklamách vyvíjela práce s erotikou?
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
Čeští producenti zmapovali postavení rodičů na pracovním trhu
v audiovizi a uplatnění žen ve filmových profesích.
Společnost PK62 plánuje rozšíření svého portfolia o nový kanál Cherry
Lady TV, zaměřený na ženské publikum. Hlavním konkurentem bude stanice
Dusk TV dostupná například v O2 TV a Magenta TV.
Hnutí Ženy s odvahou spustilo osvětovou kampaň, která má pomoci ženám
v boji s alkoholismem. Doprovází film Zápisník alkoholičky.
Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která
byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad
časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu
od NFNZ.
Velké vysílací sítě i VOD platformy investují do práv na vysílání
ženského sportu i stovky milionů dolarů, všímá si Erika Luzsicza.
Forbes přidává další vydání Forbes Woman, v jarním čísle představí
ženy v českém fintechu.
Zatímco podíly žen a mužů v redakcích českých médií jsou poměrně
vyrovnané, v jejich vedení panuje významný nepoměr v neprospěch žen,
zjistil výzkum Kateřiny Mahdalové.