# Aktuality # Retail # Marketing
Značka Rio otevírá své první pobočky na českém trhu
Rio, značka zdravého stravování, otevírá v Praze své první pobočky na
tuzemském trhu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rio, značka zdravého stravování, otevírá v Praze své první pobočky na
tuzemském trhu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří
chtějí jíst zdravě.
Letošní konference Retail Summit 2022 se zaměřila na zdraví, lidskost,
udržitelnost a efektivitu.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
Počet produktů uváděných pod privátní značkou na českých čerpacích
stanicích rok od roku stoupá. Přibývají i v segmentu zdravých potravin.
Obchodní řetězce pozorují rostoucí zájem o biopotraviny. Svou nabídku
neustále rozšiřují a také komunikují.