Inzerenti pro cílení stále více sází na vlastní data
Data reklamního systému Sklik od společnosti Seznam.cz ukazují, že cílení
online kampaní s využitím vlastních dat se zvyšuje.
Data reklamního systému Sklik od společnosti Seznam.cz ukazují, že cílení
online kampaní s využitím vlastních dat se zvyšuje.
Vendorské spolupráce od Seznam.cz evidují od svého spuštění rostoucí
zájem značek o reklamní služby.
Nativní formáty, audio reklama a e-commerce, to jsou některé z inzertních
priorit společnosti Seznam.cz, popisuje ředitel regionální inzerce
Jan Čekal.
Seznam.cz se loni zaměřil na rozšiřování produktové databáze a podařilo
se mu významně rozšířit výkon produktové inzerce, říká obchodní
ředitel Tomáš Búřil.
Nárůst e-commerce se odráží i na výsledcích Seznamu. Ten navíc
připravuje novou audio platformu, zaznělo na konferenci Seznam fórum.