Zážitkové PR eventy jsou na vzestupu, obsah je však zásadní
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové
eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové
eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama
přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Uber rozšiřuje své služby mimo silnice, kromě soukromých plaveb nově
nabídne i výlety do africké divočiny.
Věrnostní program společnosti T-Mobile funguje jeden rok. Má přes milion
registrovaných zákazníků.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Pilsner Urquell otevře na Václavském náměstí v Praze na jaře
2023 zážitkové centrum Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.
Společnost Zážtky.cz rozšířila svou flotilu 30 horkovzdušných balónů
o další, který je zároveň největším balónem v její nabídce.
Ve zkušebním provozu se má návštěvnické centrum Rodinného pivovaru
Bernard otevřít od května 2022, v ostrém režimu pak od června.