Relay se dál rozšiřuje, chystá samoobslužné pokladny
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.
Zásilkovna spouští vlastní e-shop s desítkami nejrůznějších produktů.
Komunitní e-commerce akce ShopMasters chce sdílet vzájemné znalosti a
poznatky ještě před nástupem hlavní nákupní sezóny.
Kampaň „100 gramů pro přírodu“ chce podpořit recyklaci starých a
nepotřebných mobilních telefonů. Partnerem kampaně je Zásilkovna.
Packeta zavedla na slovenském trhu službu minutové doručení. Díky této
novince mohou zákazníci sledovat polohu kurýra a uvidí přesný čas
doručení zásilky.
Konference E-Business Forum se letos zaměřila na péči o zákazníka,
budování zákaznické zkušenosti a vztahů se zákazníky.
DPD nebo Zásilkovna otevírají kamenné prodejny s cílem zefektivnit proces
online nakupování. Ve výdejnách nabízejí různé další doplňkové
služby.
Zásilkovna navýšila v posledním roce počet výdejních míst o více než
tisíc a přiznává, že další růst už nebude tak masivní. Přímo na
adresu ale denně doručí 20 tisíc zásilek a boom zaznamenávají
i samoobslužné boxy.