YouTube přes chytré TV streamuje v Česku 3,7 mil. uživatelů
Počet lidí sledujících obsah YouTube na chytrých televizorech se zvyšuje,
ukazují data z výzkumu AdMeter.
Počet lidí sledujících obsah YouTube na chytrých televizorech se zvyšuje,
ukazují data z výzkumu AdMeter.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
Trojice nejsilnějších vydavatelství na tištěném trhu se podle nových dat
Media projektu nemění. Mafra na čele mírně odskočila CNC. Z vedoucí
trojice si polepšila Vltava Labe Media.
Další sociální sítí v našem seriálu o možnostech jejich využití pro
marketing je LinkedIn. Důležitou platformu pro B2B komunikaci představuje
Vítězslav Klement z Group M.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Přinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021,
tedy v druhém „covidovém" roce.
Mafra zůstává vydavatelstvím s největším zásahem na čtenářském trhu
tištěných titulů. Následují Czech News Center (CNC) a Vltava Labe
Media (VLM).
Mladá německá populace do 30 let upřednostňuje čtení elektronických
novin nad papírovým vydáním. Díky tomu zůstává dosah novin v mladé
populaci vysoký.
Televize Seznam se stala řádným členem Asociace televizních
organizací (ATO).