Burger King radí, jak vylepšit fotky na seznamce
Burger King ve své valentýnské kampani poukazuje na fakt, že fotografie
mužů na seznamkách mnohdy nevypadají nejatraktivněji.
Burger King ve své valentýnské kampani poukazuje na fakt, že fotografie
mužů na seznamkách mnohdy nevypadají nejatraktivněji.
Na mezinárodní soutěži World Public Relations and Communication Awards
získaly kampaně „Chytrej výčep“ a „Moji milí Slováci“ zlato.
Grand Prix pro nejlepší agenturu soutěže Zlatý středník putuje do
Svengali Communications, titul Osobnost PR převzala Dana Dvořáková.
Magnesia spustila kampaň na podporu ochucených funkčních vod Plus Antistress
a Focus.
Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové
kampani.
Od poloviny ledna spouští ČSOB Stavební spořitelna kampaň, jež komunikuje
nezajištěné úvěry na úsporné bydlení.
V nové kampani komunikuje Škoda Auto své sponzoringové aktivity
v cyklistice, hokeji a motorsportu.
O nákupu nového SUV někdy rozhodnou životní situace, ukazuje v nové
kampani Škoda Auto, která poprvé promuje všechna svá SUV společně.