Zalando vyzývá módní značky k účasti v soutěži
Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando
Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy.
Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando
Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando na podzim přichází s novým luxusním butikem, představuje novou
B2B značku ZEOS a obsahový formát „Stories na Zalandu“.
Zalando i Zoot spouští své podzimní kampaně. V komunikaci se zaměří
zejména na online a sociální sítě, důležité je však také
využití AI.
Páté výročí na českém trhu připomíná značka Zalando kampaní, ve
které si hraje s přesmyčkou ze slov „oslava" a „sleva".
Zalando uvádí na trh novou funkci, která zákazníkům doporučí velikost na
základně jejich tělesných měr pomocí dvou fotografií.
About You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozšiřují svou iniciativu, s níž
chtějí zvyšovat povědomí módních značek o klimatických cílech.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup
na evropský trh.
Propojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů
vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.