Zavádění nových technologií do retailu se vyplatí
Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se
vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na
letošní konferenci Retail Summit.
Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se
vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na
letošní konferenci Retail Summit.
# Marketing # Internet & Mobil
Ve středu zájmu mobilního marketingu je stále především generace Z, měl
by se ale rozšiřovat i o další skupiny zákazníků – starších
i mladších, zaznělo na konferenci Mobile Marketing Forum.
Autor knihy Anatomie rozhodování Richard Shotton představil na konferenci
Communication Summit svou letošní knižní novinku, ve které popisuje, jak
využit behaviorálních poznatků ke zvýšení prodejů a k získání
zákazníků.
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb, letos
upouští od masové distribuce papírového letáku.
V prvním pololetí 2022 evidovala společnost T-Mobile 223 tisíc
zákazníků své satelitní a internetové televize.
Česko je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena,
další evropské země budou následovat.
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
Do výstavby nového návštěvnického centra investoval Rodinný pivovar
Bernard až 160 mil. Kč. Je zamýšlen jako místo pro setkávání a
budování vztahu se zákazníkem.
T-Mobile TV evidovala v prvním letošním kvartále meziroční navýšení
počtu zákazníků o deset procent.