Prague City Tourism cílí ve vánoční kampani na sousední státy
Prague City Tourism uvedla vánoční digitální kampaň, kterou podpoří
příjezdový cestovní ruch. Cílí především na sousední státy a státy
jako Nizozemí, Itálie nebo Španělsko.
Prague City Tourism uvedla vánoční digitální kampaň, kterou podpoří
příjezdový cestovní ruch. Cílí především na sousední státy a státy
jako Nizozemí, Itálie nebo Španělsko.
České dráhy v nové kampani propagují možnost cestovat do blízkého
zahraničí. Ivan Trojan tak tentokrát vyjíždí k maďarskému Balatonu.
V průběhu letních prázdnin obmění Česká televize síť zahraničních
zpravodajů. Změny se týkají korespondentů v celkem pěti městech.
DoDo si na zajištění digitálního marketingu na šesti evropských trzích
vybrala agenturu LCG New Media.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Česká centrála cestovního ruchu spouští komunikační kampaň s cílem
přilákat na české hory tuzemské a zahraniční turisty. Do marketingových
aktivit plánuje investovat okolo 7 mil. Kč, z toho většinu v zahraničí.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Ve střední a východní Evropě bude marketing skupiny Packeta řídit Barbora
Langer.