YYY: Agentura musí mít neustále touhu růst, jinak vyhoří
Agentury nekrachují primárně z finančních důvodů, ale z nedostatku
energie, myslí si Martin Zdražil z agentury YYY, která si letos připomíná
deset let na trhu.
Agentury nekrachují primárně z finančních důvodů, ale z nedostatku
energie, myslí si Martin Zdražil z agentury YYY, která si letos připomíná
deset let na trhu.
Na pozici kreativního ředitele YYY agency nastupuje Miloš Kočí, do týmu
přichází i Bajerová, Žemlová, Kotouza a další.
Svou první kampaň v segmentu cestování spouští portál Skrz.cz.
Režíroval ji Milan Šteindler.
Slevomat se v letní kampani zaměřuje na nabídku dovolených a pobytů
v České republice i zahraničí.
Fondee spouští kampaň s claimem „Budoucnost nezná nikdo. Zajistit se
může každý“.
KetoDiet spustila svou celoroční kampaň. Smutné oblečení z minulého
konceptu nahrazuje zpívající pan Knoflíček.