Česká verze mezinárodní studie potvrdila efektivitu TV reklamy
V českém prostředí se podle mezinárodní předlohy uskutečnil výzkum
zaměřený na efektivitu reklamy na různých obrazovkách.
V českém prostředí se podle mezinárodní předlohy uskutečnil výzkum
zaměřený na efektivitu reklamy na různých obrazovkách.
Formát shorts napodobující TikTok by mohl YouTube vydělávat ještě jinak
než pomocí reklam.
YouTube spuštěním služby Primetime Channels výrazně stírá rozdíl mezi
sdílením videí a klasickým televizním obsahem, píše Erika Luzsicza.
Výnosy z reklam umisťovaných na YouTube se ve třetím čtvrtletí roku
meziročně snížily o 2 %, ukazují kvartální výsledky mateřské firmy
Alphabet.
Uživatelé nejpopulárnějšího vyhledávače brzy získají bohatší
odpovědi na své dotazy. Dostanou i nové nákupní tipy.
Do sekce krátkých videí na YouTube vtrhne reklama. Více inzerce na
videoportálu znamená i více možností výdělku pro youtubery.
V konkurenčním boji s TikTokem chce YouTube přidat formát krátkých
videí do své aplikace pro děti.
Značky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích,
zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023.