Bezplatný sportovní TV obsah přináší nová partnerství
Přestože nejatraktivnější sportovní přenosy zůstávají v Česku
nadále součástí placeného obsahu, velmi živo je i na poli bezplatných
služeb. Diváci mají z čeho vybírat.
Přestože nejatraktivnější sportovní přenosy zůstávají v Česku
nadále součástí placeného obsahu, velmi živo je i na poli bezplatných
služeb. Diváci mají z čeho vybírat.
Nástroje AI, které mateřská firma YouTube využívá pro doporučování a
uspořádání obsahu, mají zvyšovat divácký zájem, hodnotí management
Alphabetu.
# Internet & Mobil # Marketing
YouTube představil několik novinek. Jednou z nich je i funkce Hype, jež
chce pomoci menším tvůrcům.
Nový ceník zavádí na českém trhu také služba YouTube Premium.
Publicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje
kampaně v živých herních streamech.
Výrazně vyšší počet značek se nyní může objevit jako součást
organického obsahu na YouTube.
Největší videoserver zkouší setřít rozdíly mezi svými videoformáty,
pohrává si také s reklamou v živých přenosech.
Globálně by měla reklama v podcastech dosáhnout letos hodnoty čtyř
miliard dolarů. K oslovení nových posluchačů může pomoci YouTube.