V POPAI Awards boduje virtuální zrcadlo od L'Oréal Paris
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Firma vyrábějící krmiva pro psy a kočky Yoggies uvedla televizní reklamní spoty a sponzoringové vzkazy. Připravila je agentura Taste. Spoty běží nejen v televizi (Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Gold), ale i v rádiích (Kiss rádio, Rádio Impuls, Evropa 2, Dance radio, Spin radio, Radio 1, Rock Zone), onlinu i na sociálních sítích. Kampaň poběží i během června. „V souladu s ambiciózním cílem podpořit rozvoj značky a posílit její pozici na trhu jsme vyvinuli komplexní marketingovou strategii, která se zaměřuje na tři hlavní oblasti: zvýšení povědomí o značce, zvýšení penetrace na trhu a dosažení meziročního finančního růstu obratů o 15-20% při přibližném zachování ziskovosti firmy,” říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy z agentury Taste. Nová strategie, vytvořená na základech redefinované značky marketingovým specialistou Karlem Novotným a jeho agenturou Brand Family, je založena na porozumění potřebám zákazníků a na emocionálním propojení s pejskaři. „Naším cílem je, aby pejskaři vnímali krmivo Yoggies nejen jako prostředek k výživě svých psů, ale především jako prostředek k vytváření společných a nezapomenutelných zážitků,” dodala. „Hledali jsme optimální mix mezi raciem a emocí tak, aby přes všechno skvělé zažívá s rodinou bylo stále na čelním místě i to zažívání zdravotní, “ doplňuje Karel Novotný majitel Brand Family.