Rakousko čeká v létě malá rozhlasová revoluce
Osmdesát procent rakouské populace bude moci od léta přijímat digitálně
na celoplošné úrovni celkem třicet rozhlasových stanic. Veřejnoprávní
ORF technologii opět ignoruje.
Osmdesát procent rakouské populace bude moci od léta přijímat digitálně
na celoplošné úrovni celkem třicet rozhlasových stanic. Veřejnoprávní
ORF technologii opět ignoruje.
XXXLutz nasazuje první lokálně vytvořený televizní spot, jehož tváří
se stal vítěz soutěže MasterChef Česko.
Agentura Marketup získala loni mezi své klienty E.ON, Datart, LMC, Mailstep a
také Palmknihy.
Mezi nejvíce iritující reklamy loňského roku patřila kromě té od XXXLutz
také reklama od Hornbachu a Equa Bank, vyplynulo z průzkumu Ipsos.
# Aktuality # Retail # Reklama
XXXLutz rozšíří počet prodejen v České republice na deset. Během srpna
otevře sedm poboček, jde o bývalé prodejny řetězce Kika.
# Retail # Aktuality # Marketing
Z obchodních domů Kika se stane XXXLutz. Sedm z devíti prodejen projde
kompletním rebrandingem, dvě zbylé budou nadále fungovat pod značkou Kika.
Asko – Nábytek plánuje spustit k 10 letům svého e-shop narozeninovou
nabídku.