Notino v kampani propojuje technologie s ženskou intuicí
Notino spouští novou celoevropskou kampaň, v níž se zaměří na roli
svých inovativních technologií v oblasti krásy.
Notino spouští novou celoevropskou kampaň, v níž se zaměří na roli
svých inovativních technologií v oblasti krásy.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu,
s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Po rebrandingu spouští slovenská značka vlasových vitamínů Bloom Robbins
kampaň.
U příležitosti 25. výročí vstupu na český trh spouští Penny
reklamní kampaň s Michalem Davidem a jeho hity.
Na podporu chytrých hodinek a sluchátek spouští Samsung kampaň, jež
ukazuje emoce, které tato zařízení v lidech vzbuzují.
Český prodejce VašeČočky.cz změnil svůj název na Lentiamo. Představuje
ho v nové kampani.
Dvouminutový spot s filmovou poetikou a tzv. aspikonem představil online
supermarket Rohlík. Vstoupit tak chce do „nového normálu“.