Korunní hledá cesty, jak na vysoký zásah bez televize
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
Vztah ke spotřebiteli nedokážete vybudovat monologem v televizi, říká
brand manažerka značky Korunní Katarína Pereszlényiová.
Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne
značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neujde, hlásá v nové kampani značka Royal
Crown Cola z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je
„důležité k utužování vzájemných vztahů".
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého
svého portfolia.
Kofola představila svůj tradiční zamilovaný spot. Letos v něm vybízí k
„láskyplnému pátečku“, svým zaměstnancům dává den volna na lásku.