Soyka mění obaly i web, chce přilákat nové zákazníky
Sójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu.
Cílem je rozšířit řady zákazníků.
Sójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu.
Cílem je rozšířit řady zákazníků.
Czech News Center (CNC) významně upraví své portfolio tištěných
lifestylových časopisů. Několik z nich v tištěné podobě skončí,
jejich obsah se přesune do digitálu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Web, na kterém se soustředí online kurzy, zatím z gastro segmentu, spustilo
vydavatelství Extra Online Media. Tváří je Jan Punčochář.
Pozitivní zkušenost s nákupem hraje důležitou roli při rozhodování
zákazníka. Bezproblémový průběh nákupu či snadné vrácení zboží jsou
klíčovými faktory. Pro e-commerce je významný také retail, který online
prodej doplňuje.
Novou vizuální identitu ukazují v kampani Bezrealitky. Zároveň tak
chtějí představit šíři svých služeb.
Vedle nové podoby webu Forbes.cz se chystají i nové projekty či podcast
Closer. Cílem je navýšit počet předplatitelů i návštěvnost webu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Mafra spustila nový web s názvem AntiYoutuber, který cílí především na
generaci Z.
# Aktuality # Internet & Mobil # Lidé
Server Vitalia.cz vydavatelství Internet Info vede od 1. září redaktorka
Radka Wallerová.