Proč nečíst trend reporty? Neříkají celou pravdu a nepředpovídají budoucnost
Trend reporty jsou v záplavě obsahu často vyhledávaným majákem, svým
pojetím jsou však v mnohém zrádné.
Trend reporty jsou v záplavě obsahu často vyhledávaným majákem, svým
pojetím jsou však v mnohém zrádné.
Předpověď na příjmy z reklamy čínské sociální sítě TikTok je letos
rekordní, navzdory zákazu, kterému čelí v USA.
Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC
měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
Byť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch
audio formátech příliš nehrnou.
Dvě třetiny marketérů očekávají, že letos se situace na trhu zlepší,
vyplývá z průzkumu organizace WARC.
X, dříve známá jako Twitter, si loni z reklamy připsala téměř
o polovinu méně než předcházející rok. Letos by měly její příjmy
ještě klesnout.
Platforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech
tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem
platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota
přesáhne bilion dolarů.