Golden Drum: Grand Prix pro McCann, úspěch i pro This is Locco
Na reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura
McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se
stala bratislavská This is Locco.
Na reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura
McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se
stala bratislavská This is Locco.
Na reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění
i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP.
Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
VZP spouští novou komunikační kampaň, kterou chce otevřít
celospolečenskou debatu o udržitelnosti zdravotního systému.
Všeobecná zdravotní pojišťovna startuje akviziční kampaň. Klade důraz
na pravidelnou prevenci.
Všeobecná zdravotní pojišťovna si ve výběrovém řízení na reklamní,
kreativní a grafické služby zvolila McCann Prague.
Všeobecná zdravotní pojišťovna vypsala tendr za 24 milionů korun na
zajištění kreativních a grafických služeb.