„Sex prodává". Jak se v reklamách vyvíjela práce s erotikou?
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější”
alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry
marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Alkohol jako zdraví prospěšný nápoj či klíč k úspěchu u žen.
Oldřich Vávra z katedry marketingu pražské VŠE se v dalším textu
zaměřuje na to, jak se vyvíjely reklamy a marketing alkoholických nápojů.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Applifting a Haze uzavírají strategické partnerství, společně chtějí
nabízet digitální produkty od nápadu po kampaň.
Tištěných knih se v Česku loni prodalo o devět procent méně než o rok
dříve. Vyšlo také méně knižních titulů, konstatuje zpráva Svazu
knihkupců a nakladatelů. Zvyšuje se ale zájem o digitální knižní
publikace.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce
1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
Listopadovou revoluci hodnotí většina české populace jako kladnou
historickou událost. Současný politický systém ale vidí jako dobrý pouze
polovina Čechů, druhá polovina ho označuje za spíše špatný nebo velmi
špatný. Zjistil to výzkum CVVM.
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na
základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.